بهترین مصالح دیوار چینی

بهترین مصالح دیوار چینی


بهترین مصالح دیوار چینی

 

به دلیل مواد و فرآیندی‌‌هایی که در ساخت مصالح به کار برده‌‌ می‌شود انواع مختلفی از مصالح دیوار چینی در بازار ایران وجود دارد. انتخاب و استفاده از انواع مصالح به دو عامل بودجه و کاربرد بستگی دارد. میزان هزینه‌‌‌ای که فرد تقبل‌‌ می‌کند گزینه‌‌های موجود را محدود خواهد میکند.

 

استفاده از مصالح با فناوری‌‌های پیشرفته مزایایی زیادی دارند اما از طرفی هم هزینه زیادی را بر کارفرما تحمیل خواهد کرد. از طرفی هم مصالح رایج که به روش سنتی و نه چندان پیشرفته تولید‌‌ می‌شوند اگرچه مزیت خاصی در پی ندارند اما از این قابلیت برخوردار هستند که با کمترین هزینه نیاز‌‌های شما را برآورده کنند.

بهترین مصالح دیوار چینی را‌‌ می‌توان در چند مورد زیر خلاصه کرد که البته خود آن‌ها هم شامل چند نوع می‌شوند.

 

بهترین مصالح دیوار چینی

بهترین مصالح دیوار چینی

 

آجر سفال یکی از بهترین مصالح دیوار چینی

آجرها در هر طرح و رنگی که باشند بدون شک از پرکاربردترین مصالح به کار رفته در دیوار چینی هستند. هزینه نهایی تولید شده آجر‌‌ها به دلیل در دسترس بودن مواد اولیه در کشور ما بسیار پایین است و بخاطر همین موضوع نیز آجر به عنوان یکی از رایج‌ترین و بهترین مصالح دیوار چینی مورد استفاده قرار گیرد.

آجر‌‌ها انواع و اقسام زیادی دارند و به دو شیوه دستی و ماشینی تولید‌‌ می‌شوند و مزایای بالقوه‌‌‌ای دارند که از مهم‌ترین آن‌‌ها‌‌ می‌توان به هزینه بسیار پایین آن‌‌ها و استفاده راحت به دلیل کوچک بودن اندازه اشاره کرد. استفاده از این مصالح ساختمانی با معایبی نیز همراه است.

 

بهترین مصالح دیوار چینی

کوچک بودن اندازه آجر‌‌ها تاثیر به سزایی بر افزایش میزان بتن و سیمان مصرفی برای دیوار چینی‌‌ می‌گذارد و از طرفی هم سرعت کار را بسیار پایین‌‌ می‌آورد. امروزه به علت فراگیر شدن مصالح دیگری برای دیوار چینی که هم به بتن و سیمان کمتری نیاز دارند و هم سرعت کار را افزایش‌‌ می‌دهند، استفاده از آجرهایی که به شیوه سنتی ساخته‌‌ می‌شوند به عنوان یک مصالح دیوار چینی تقریبا از چرخه ساختمان‌‌های مسکونی خارج شده است و تنها به ساخت برخی از دیوار‌‌ها در فضاهای خارجی محدود شده است.

در سال‌‌های اخیر با اعمال فناوری‌‌های پیشرفته در ساختن آجر، انواع مختلفی از این مصالح تولید شدند که مزایای بسیار خوبی از جمله مقاومت بالا در برابر حرارت و رطوبت و جنبه زیبا شناختی بالا را برای آن‌‌ها به ارمغان آورده‌اند و از این رو استفاده از آن‌‌ها در قسمت‌‌های بیرونی سازه‌‌ها رو به افزایش گذاشته است.

برای خرید بهترین آجر سفال و آجر اصفهان با بهترین قیمت آجر با ما تماس بگیرید.
آجر اصفهان، آجر سفال، قیمت آجر اصفهان، قیمت آجر سفال، کارخانه آجر سفال
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

وبلاگ آجر سفال

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه فروشگاهتماسارتباط با ما
0
چطور می توانیم کمک کنیم؟x