قیمت آجر سفال اصفهان

قیمت آجر سفال اصفهان


قیمت آجر سفال اصفهان در کارخانه آجر سفال ممتاز اصفهان

 

آجر سفال اصفهان

 

کارخانه آجر سفال ممتاز اصفهان تولید کننده انواع آجر سفال، آجر نما، آجر لفتون، آجر نمای نسوز، آجر سفال فوم دار و غیره در استان اصفهان می باشد. کارخانه آجر سفال و آجر نما اصفهان با پشتوانه سالها تجربه در حوزه تولید آجر سفال و با برخورداری از کادر مجرب و متعهد مفتخر به خدمت رسانی در این عرصه می باشد.

همزمان با رشد روز افزون و رو به گسترش رسانه جهان شمول اینترنت ، این مجموعه نیز بر آن شد تا در جهت اطلاع رسانی قیمت آجر سفال اصفهان و ارائه وسیع خدمات خود، با بهره وری از این پتانسیل عظیم اقدام به راه اندازی این وب سایت نماید.

 

قیمت آجر سفال اصفهان

قیمت آجر سفال

 

لازم به ذکر است محصولات تولیدی این کارخانه درجه یک ممتاز بوده و کوره پخت آن، گاز سوز و خشک کن می باشد. این کارخانه افتخار دارد. که محصولات و تولیدات بسیار با کیفیت و مرغوبی را به کل کشور ارسال نماید. قیمت آجر سفال اصفهان با کیفیت درجه یک و ممتاز با قیمت بسیار مناسب در سراسر کشور به فروش می رسد.

از دیگر تولیدات کارخانه آجر سفال اصفهان، آجر های سفال عایق دار یا همون آجر سفال فوم دار است. این آجر به دلیل کارایی بسیار خوبی که در جلوگیری از به هدر رفتن انرژی در ساختمان دارد تحول بزرگی در صنعت آجر بوجود آورده است.

برای خرید آجر سفال اصفهان با کیفیت ممتاز و اطلاع از قیمت آجر سفال بسیار مناسب می توانید با شماره های ۰۹۱۳۵۴۳۵۴۶۴__۰۹۱۳۵۱۴۵۴۶۴ به مدیریت آقای مُبَصری تماس حاصل فرمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 3]

وبلاگ آجر سفال

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه فروشگاهتماسارتباط با ما
0
چطور می توانیم کمک کنیم؟x